ניהול ואחזקת נכסים

ניהול ואחזקת נכסים


ניהול נכסים אמין ומדויק

חברת J&G מתמחה במכירה, השכרה וניהול של נכסים קטנים כגדולים בין אם בתים פרטיים רחבי ידיים (כולל בריכות, יחידות דיור ומגרשים), בניינים רבי קומות ומבנים מסחריים. 

במשך השנים צברנו ניסיון, ידע ומקצועיות רבים באופן הניהול החכם של דירות להשכרה ואף דירות למכירה בעיר ירושלים ובכל רחבי הארץ, תוך מתן יחס אישי לכל לקוח.

אנו מקפידים ללוות אתכם לאורך כל הדרך, משלבי הפרסום והשיווק של דירות למכירה או דירות להשכרה בגוגל, באתרים ייעודיים וברשתות החברתיות ועד לחתימה על העסקה המשתלמת ביותר עבורכם ללא עוררין, יחד עם עורך דין מוסמך בתחום.

לצד זאת, אנו מספקים שירותי ניהול נכסים מ- א’ ועד ת’ הכוללים לרבות אחזקה של הנכס בשגרה, טיפול בתקלות במידת הצורך, איסוף ועד בית קבוע, ביקור בנכס על בסיס קבוע למטרות פיקוח ועבודה מול אנשי מקצוע בשגרה ובמקרי חירום ולרבות גננים, מתקיני מעליות, חשמלאים, אינסטלטורים ומנקים. 

יחס אישי ואכפתי עומד בראש סדר העדיפויות שלנו, לכן אנו תמיד עומדים לשירותכם בעת ניהול נכסי נדל”ן בין אם דירה להשכרה יד 2 או יד 2 דירה למכירה.

במידה ואתם זקוקים לסיוע או מאתרים ליקוי במבנה, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו, ואנו נדאג להגיע למקום וליידע אתכם כאשר הבעיה טופלה וניתן לשוב לשגרה.

חברתנו מספקת פתרונות יצירתיים ומענה לבעלי נכסים אשר נמצאים הרחק מהנכס ואינם יכולים
לטפל בו באופן שוטף או לדיירים שאין בכוחם לנהל את מהלך הטיפול והאחזקה של המבנה באופן עצמאי.

אנו אף שמחים לסייע במקרים של שיפוץ דירה או ביצוע של עסקאות נדל”ן במטרה להעניק לכם מעטפת מקצועית מלאה שפיזית כוללת את כל השירותים תחת קורת גג אחת.

אנו דואגים לצרכים ולאינטרסים של בעל הנכס במקצועיות ובמסירות ושמים דגש על שירות אמין ואדיב עם זמינות גבוהה בכל שעות היום.

ניהול נכסים איתנו מאפשר לכם לישון טוב בלילה בידיעה שהבית שלכם מוגן היטב מכל מפגע, מתוחזק כיאות ומנוהל על ידי אנשי המקצוע הטובים בתחומם.

ניהול, טיפול ואחזקת מבנים ונכסי נדל”ן

סוכנות נדלן J&G מתגאה לספק שירותי תיווך וניהול נכסים איכותיים ומדויקים לקהל לקוחותיה, ולעשות זאת תוך דגש על מתן השירות הטוב ביותר 24/7.

החזון שלנו הוא להעניק לכם את ההנאה להיכנס ללובי נקי בכל יום, להימנע מוויכוחים עם דיירים על תשלומי ועד ולדעת שכל תקלה או בעיה יכולה להיפתר במהירות וביעילות. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו, ומיד נעמוד לצדכם עד לקבלה של טיפול מלא ואיכותי בבעיה ולהבאתה על פתרונה המלא.

שירותי ניהול נכסים עם J&G

כשאתם בוחרים בנו, אתם מקבלים מעטפת מלאה הכוללת ניהול וטיפול בכל הפעילות השוטפת ויוצאת הדופן.

שירותינו כוללים:

  • דאגה לתחזוקת הנכס בשגרה ולרבות הגינה והחוץ, הלובי וחדרי המדרגות, המעליות והחללים המשותפים. כולל ביקורות תחזוקה תקופתיות לאשרור תקינות המתקנים השונים במבנה.
  • איתור תקלות ביעילות ומתן טיפול מהיר בכל בעיה במבנים, דירות או יחידות דיור ותיקונה על ידי בעלי המקצוע הטובים ביותר בשוק, בתעריף מוזל.
  • דיווח על כל תקלה שאותרה ועל אופן הטיפול בה. 
  • ביקור בנכס אחת לחצי שנה למטרות פיקוח ואיתור תקלות סמויות במידת הצורך.
  • הכנת דירות להשכרה בעיר ירושלים וברחבי הארץ, כולל איתור שוכרים וערבים איכותיים לחתימה על השכרה שקטה.
  • סיוע באיתור דירות למכירה ומתן שירותי תיווך מקצועיים ואטרקטיביים לדיירי הבניין בבלעדיות. כולל שיווק דירות למכירה בגוגל, באתרים ייעודיים וברשתות החברתיות.
  • איתור קונים מהימנים וליווי תהליך הרכישה מתצוגת הבית ועד לחתימה על חוסה ואף הפקת נסח טאבו חדש.
  • סיוע בעת הפקת נסח טאבו או שינוי נסח טאבו במקרה הצורך, הגשת מסמכים ואישורים לתוספות בנייה והעברת בעלות. 
  • גביית ועד בית בשגרה.
  • התנהלות מלאה מול שוכרי הדירה כולל מתן בדיקות, מעקבים תקופתיים וגבייה של תשלום החשבונות השוטפים החלים על הדייר והשוכר, כולל תשלומי ועד בית, תיקונים ותשלומים לרשויות השונות.
  • פיקוח על תהליכי תמא 38 ואף פינוי בינוי מראשיתם ועד לסיומם. כולל סיוע בהגשת האישורים הרלוונטיים, עדכון נסח טאבו במידת הצורך ודאגה למגורים תוך תהליכי שיפוץ דירה והבנייה.
  • ניהול תקציב שנתי המגדיר את ההכנסות וההוצאות של המבנה, כולל דיווח מידי לבעל הנכס על כל ההוצאות וההכנסות בשגרה ועל פעולות חריגות.
  • חתימה על הסכם התקשרות המדגיר לשני הצדדים את אופן ומהלך השירות. סיום ההסכם אינו כרוך בדמי יציאה או תשלום נוסף.
  • ייעוץ משפטי שוטף בכל נושא בתחום המקרקעין.
  • הנאה משקט נפשי לכל אורך השנה, בידיעה כי הדירה שלכם בידיים טובות.

ניהול נכסים וביצוע עסקאות נדלן איתנו חוסך לכם כאב ראש, טרדות, ויכוחים עם דיירים ושוכרים וזמן רב באיתור שוכרים מתאימים והתעסקות מול ועד הבית.

בוחרים ניהול נכסים איכותי ומקיף בכל ימות השנה עם סוכנות נדלן J&G.

ישנים בלילה ללא דאגות עם ניהול נכסים מקיף מבית J&G

לפרטים ומידע נוסף, צרו קשר

רגע לפני שעוזבים....

מצטרפים לרשימת תפוצה איכותית ומקבלים תכנים איכותיים ושווים

מלאו שם וכתובת מייל, ותתחילו לקבל מעת לעת מיילים הכוללים מידע מקצועי בתחום הנדל”ן, הזדמנויות נדל”ן שוות, והצעות עסקיות לפני כולם. אז למה אתם מחכים…

דילוג לתוכן