עסקאות מכירה, רכישה והשכרה

עסקאות מכירה, רכישה והשכרה


חברת J&G גאה לספק שירותי נדלן ולסייע לקהל לקוחותיה בתהליכי איתור של דירות להשכרה לתקופות קצרות וארוכות ואף דירות למכירה יד 2 ודירות חדשות מקבלן בעיר ירושלים וברחבי הארץ. סוכנות נדלן J&G אף מסייעת באיתור בתים פרטיים ואף דירות לרכישה בעיר ירושלים וברחבי המדינה, ועושה זאת ממקום של מקצועיות רבה בתחום והבנה מעמיקה באיתור עסקאות נדלן משתלמות, המותאמות לצורכי לקוחותינו.

בזכות הניסיון רב השנים שלנו בתחום תיווך נדל”ן בירושלים והסביבה אנו מעניקים ללקוחותינו עזרה באיתור הנכס המתאים ביותר לדרישותיהם, הן מבחינת תקציב והן מבחינת אופן מיפוי הצרכים שלהם כיום ובטווח הארוך.

באותו האופן, אנו מסייעים ללקוחות בתהליכי מכירת דירות לשווק את הנכס בגוגל, באתרים ייעודיים וברשתות החברתיות במטרה להביא קהל גדול של לקוחות משלמים. 

אנו חורטים על דגלנו לספק לקהל לקוחותינו שירות אדיב וזמין, ולסייע ולאתר עבורם עסקאות נדלן משתלמות ומניבות, הן למטרות מגורים והן למטרות בניה והשקעה. בין אם אתם מחפשים בית פרטי, וילה או מבנה רב קומות להשכרה לתקופות קצרות או ארוכות טווח, אנחנו כאן לסייע למצוא את הנכס הנכון ביותר עבורכם מבחינת מיקום ותקציב.

במסגרת השירות האישי שלנו נפגיש אתכם עם יועץ מימון אשר ידריך אתכם ויסייע להבין את אופן ההתנהלות מול הבנקים, את נושא המשכנתאות ואופי הערכת הנכס, כך שתוכלו לחתום על הסכם המשנכתא המתאים ביותר עבורכם וגם לקבוע אם הנכס הנבחר אכן מתאים לכם מבחינת מיקום וקונסטרוקציה.

כמו כן, ברשותינו אנשי מקצוע אמינים ואיכותיים אשר עובדים עמנו בקביעות, לרבות עורך דין מקצועי אשר יגן על האינטרסים שלכם עד לחתימה על הסכם הוגן והגון, אדריכלים, מהנדסים, קבלנים ומעצבי פנים אשר יסייעו לכם לחדש ולהתאים את הנכס לצורכיכם באמצעות שיפוץ דירה מכל כיוון. עורך הדין שלנו יכול לסייע גם בעת הפקת נסח טאבו וכאשר מתעורר הצורך להגיש מסמכים לרשויות המדיניות השונות למטרות שיפוץ דירה ואישור תוספות במבנה. 

החזון שלנו הוא לספק לכם מענה כולל לכל קושי ולאתר פתרונות דיור לכלל לקוחותינו, רוכשים, מוכרים ושוכרים כאחד בהתאם לתנאי התקציב, המיקום, הזמן והאיכות הנדרשים על ידכם.

נשמח לעמוד לשרותכם במציאת ביתכם החדש בירושלים או בשאר חלקי הארץ.

סוכנות נדלן

מכירת נכס עם סוכנות נדלן J&G

חברת J&G מסייעת ללקוחותיה למכור את הנכס שלהם בקלות וביעילות. לאחר פגישת היכרות שבמהלכה אנו ממפים את הצרכים שלכם הן מבחינת הנכס הנוכחי והן מבחינת הצרכים וההעדפות האישיות שלכם בהקשר של מכירת דירה או נכס חדש, אנו יוצאים לדרך.

תהליך המכירה כולל שיווק של הנכס בפלטפורמות ייעודיות, רשתות חברתיות, עיתונים ומקומונים, בכדי להגדיל את הסיכויים לקבלת המחיר האטרקטיבי ביותר. עם קבלת הצעת מחיר רלוונטית, נלווה אתכם לאורך כל הדלת עד לשלב קבלת התשלום והחתימה הסופית על מכירת הנכס מול עורך דין מוסמך, שינוי נסח הטאבו והעברת המפתח לדייר החדש. 

רכישת דירה עם סוכנות נדלן J&G

מחפשים את נכס החלומות? בין אם למטרות מגורים או השקעה, פרטיים או אנשי עסקים – הגעתם למקום הנכון. חברת J&G עומלת ימים כלילות במטרה לאתר עבורכם את הנכסים הטובים ביותר בשוק בירושלים וברחבי הארץ, ומכוונת להתאים לכם נכסים איכותיים שישרתו אתכם מכל כיוון, ויגרמו לכם להרגיש בבית מהרגע הראשון.

לאחר שיחת היכרות שבמהלכה אנו לומדים את הצרכים והציפיות שלכם מתהליך רכישת דירה המיועד, אנו מציגים בפניכם את הנכסים שקיימים בסוכנות כיום, כמו גם בחברות בת ברחבי ירושלים והסביבה. לאחר איתור של מספר נכסים לטעמכם, נערוך בהם סיור באופן אישי כך שתוכלו לעמוד על טיבם ואיכותם, ולהעריך עד כמה הם באמת מתאימים לכם בפועל.

מרגישים שמצאתם את נכס החלומות? מצוין! כעת נסייע לכם לסגור את העסקה במחיר המשתלם ביותר באופן חוקי, יחד עם עורך דין מקצועי ומנוסה. 

עם החתימה על החוזה וקבלת המפתח, אתם סופסוף יכולים לפתוח את הדלת לחיים חדשים בבית חדש המשרת אתכם ביעילות, וליהנות מהשקעה איכותית ומשתלמת, שתלווה אתכם לאורך כל החיים.

השכרת בית או משרד עם סוכנות נדלן J&G

סוכנות נדלן J&G נהנית לסייע לזוגות ומשפחות לאתר נכסים מעולים להשכרה בעיר ירושלים וברחבי המדינה. 

אנו מקפידים להציג בפניכם מספר נכסים פרטיים ומסחריים בהתאם לצרכים האישיים שלכם, ועוברים אתכם על כל הפרטים כולל האותיות הקטנות, בכדי להבטיח שבעת החתימה על החוזה תרגישו שבחרתם בדירה שתוכלו לקרוא לה בית במשך שנים רבות.

בכדי להביא לתהליך נעים וחלק, ראשית החברה ממפה את הרצונות והצרכים שלכם, בכדי לאתר את הנכסים הרלוונטיים והנוחים ביותר עבורכם.

עם איתור הנכס המיועד, נלווה אתכם עד לחתימה הסופית על החוזה יחד עם עורך דין מוסמך, בכדי להבטיח שכל הזכויות והחובות שלכם עומדות בעינן אל מול בעל הדירה עד לסיום החוזה.

השכרת דירות יוקרה לתקופות קצרות עם חברת תיווך J&G

העיר ירושלים היא העיר המפורסמת ביותר בעולם, והיא מציעה שפע של אטרקציות, אתרי הנצחה ומקומות להתחבר בהם אל השכינה. בכדי לסייע לכם ליהנות מכל הטוב שלעיר ירושלים יש להציע, סוכנות נדלן J&G מסייעת לקהל לקוחותיה בארץ ובעולם ליהנות מחופשות בלתי נשכחות בדירות יוקרה יוצאות דופן ברחבי העיר, הממוקמות באזורים אסטרטגיים הקרובים לכל האטרקציות הכי חמות.

לאחר שיחה מוקדמת בה אנו מתעדכנים בכמות האנשים ובתאריכים שבהם אתם מעוניינים לנפוש בארץ, אנו מציגים בפניכם את דירות היוקרה הטובות והמפנקות ביותר הקיימות בשוק כיום. עם בחירת הדירה המתאימה, אנו כבר מטפלים בכל התהליך: מזמינים את הדירה, מעדכנים אתכם בזמני ההגעה והעזיבה ואף מסייעים לכם להגיע אל המקום מהמטוס בקלות וללא עיכובים מיותרים.

לא בטוחים מה לעשות בירושלים? בשביל זה אנחנו פה. צרו עמנו קשר ונעזור לכם לאתר את האטרקציות, הטיולים והאתרים המומלצים והמיוחדים ביותר בעיר הקודש, כך שעד לסוף הטיול תרגישו שאתם ירושלמים בעצמכם. 

סוכנות נדלן J&G כאן ללוות אתכם לכל אורך הדרך

למידע ופרטים נוספים, צרו קשר

רגע לפני שעוזבים....

מצטרפים לרשימת תפוצה איכותית ומקבלים תכנים איכותיים ושווים

מלאו שם וכתובת מייל, ותתחילו לקבל מעת לעת מיילים הכוללים מידע מקצועי בתחום הנדל”ן, הזדמנויות נדל”ן שוות, והצעות עסקיות לפני כולם. אז למה אתם מחכים…

דילוג לתוכן